Nezna nekdo overene LFO ? - STOP

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červenec 14 10:41:47 CEST 2004

MK napsal(a):

> Tak me danou problematiku realne pribliz :-)

"Proste jsem chtel znat nazory a jine moznosti. Nechapu, proc se me
nekteri zdejsi konferencnici snazi presvedcovat, ze to jde uprogramovat
do MCU, kdyz ja to dobre vim ....."

(c) Ondrej Kozumplik

> Opravdu mi nejak unika smysl teto uvahy :-(
> A to mam chalupu s datumem 1786 vyrytym do krovu.

No tak jsme kazdej jinej, coz si stejne myslim uz delsi dobu - nicmene
to se stava a nebrani mi to ve vzajemnych kontaktech :-)

--

Jirka