DDSGEN ponuka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červenec 13 20:26:31 CEST 2004

voila, takze nieco som zlepil, cakam pripomienky tak do zajtra a dam
vyrobit dosku na protoyp...

http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/dds/

Schema ani popisky na plosaku este nie su upratane, to spravim az po
zaneseni oprav ziskanych ozivovanim prototypu. Strucne k tomu co by malo
byt k dispozicii:
- je to koncipovane ako zasuvny modul, spojeny s riadiacou doskou cez
zaletovatelne pinove listy
- vsetky ovladacie bity su k dispozicii cez 3 registre, ktore plnia
funkciu prevodnikov urovni. Komunikacia je tym padom len jednosmerna,
myslim, ze to bude stacit
- napajanie je externe, t.j. treba externy 3.3V stabilizator, najlepsie
dva (AVDD a DVDD)
- na doske je osadeny oscilator, ale da sa pouzit aj externy zdroj
- su vyvedene obidva filtrovane kvadraturne vystupy
- je vyvedeny vystup komparatora
- na vstup komparatora sa da priviest vystupny signal z filtra, akurat
pozeram ze sa na to musim este pozret, aby to fungovalo

na hranie v amaterskych podmienkach by to malo stacit. takze kto ide
napisat ten soft? :-))

balu