Leptaci vana

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Úterý Červenec 13 19:30:30 CEST 2004

Zdravíčko,

    jako krevní pumpu ? Myslíte tu co se používá při mimotělním oběhu na
operačním sále ? Ta skutečně nedá moc litrů za sekundu, ale také nedělá
žádné bublinky a jede krásně rovnoměrně. Jenom nevím z čeho jsou ty
hadice, aby je mechanika moc rychle nerozedřela. Že by to byl silikon ?
To opravdu nevím. Mechanika je vlastně krásně prostá, oběžné kolo se
čtyřmi válečky, ohnutý plech a motorek s převodovkou. V jednoduchosti je
krása. Předpokládám že tam nebudete dávat systém na udržování přesné
teploty a okysličování :-D

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz