Spatne [z]kusenosti

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Červenec 13 18:42:46 CEST 2004

Dobry den,
ten mantak, co s tim zacal, jsem byl ja :-(
Dodatecne se Vsem omlouvam. Asi to bylo tim, ze uz bylo docela dost
hodin (na me). No vazne jsem si toho nevsimnul. Ctu postu vzdycky az
vecer, kdyz se vratim z prace a tak reaguji az ted. Jeste jednou
sorry.
No prislo mi taky vyjadreni pana majitele SAGATu (jak je mozne, ze
skoro obratem? kdyz predtim 3 mesice nic). Pry ta pajka je hotova a kdyz ji vezmu tak mi da
slevu. No uvadim to tu jen pro objektivitu. Jdu do te nemecke.
Jinak vsem dekuji za odpovedi.
                                  Martin