Nezna nekdo overene LFO ?

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červenec 13 15:38:56 CEST 2004

nejhorsi je to, ze jeden z "nich" (mych sefu) to pozna :-) Kazdopadne by
to muselo byt ISP.
No nic, myslim, ze tuhle debatu bude lepsi UKONCIT, nebo se tu jeste
nakonec rozpouta
FLAME na tema ATMEL versus PIC :-)))))))))))))))))))))))))))))))

V pripade, ze seberu odvahu tam prsknout prcesor, obratim se na pana
Bezstarosti, kteryze mi to doporucuje pouzit typ ;-)

Diky vsem za ucast.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz