Osciloskop ze zvukovky

Johny da G germanz@halda.cz
Úterý Červenec 13 14:13:37 CEST 2004

Bolek wrote:

> Ten mezikus existuje a jeho schema lze nalezt primo v navodu k memu
> programu. Obsahuje optoclen s izolacnim napetim par kV a je
> postavitelny za par korun a bez velkych zkusenosti. Proste cely ten
> program je od pocatku delany s tim, ze si s nim budou hrat hlavne deti
> s malo zkusenostmi a tudiz je to maximalne blbuvzdorne a snadno
> pouzitelne.

Zdravim,
Neni mi asi jasne, jakym zpusobem se da oddelit analogovy signal
optoclenem. Bych rekl ze nema linearni prevodni charakteristiku, leda ze
by se pouzila ta cast, kde to linearitu pripomina. Kdyztak me opravte.

Jinak logicky analyzator pouzivam LOGAN na paralelni port - ma to sice
jen 8-bit ale zatim staci. Chtel jsem neco vymyslet lepsiho, ale tam uz
by slo o takove rychlosti, ze bych asi pouzil USB - ale zatim jsem s
touto sbernici nic nevytvarel a nevim jak do toho. Prenos pres seriak se
mi zda dosti casove neefektivni.

Johny.