Leptaci vana

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červenec 13 12:34:47 CEST 2004

Preju krasny den,
uz delsi dobu premyslim o tom vyrobit si leptaci vanu pro PCB do velikosti
A4.
Moje idea je takova, ze by to bylo "na stojaka" a jen uzka sterbina cca 30
mm kvuli spotrebe lept roztoku. dole vypustni otvor s moznosti pripojeni
obehoveho cerpadla a budto primo vlozene topeni, nebo ohrev mimo nadobu. Vse
planuji utvorit z plexi aby na to bylo alespon trochu videt. Proc pisu 1)
Mate nekdo nejake zkusenosti. 2) Chce se do toho pustit nekdo se mnou -
predpokladam narezani a mozna i slepeni dilu u plexi.cz takze jako vzdy vice
kusu je levnesi. Pokud by nas bylo dost koupil bych celou tabuli (3x2m)

PS. Uklizel jsem curbes a nahodou na mne vypadl original navod na POSITIVE
20 a to by jste koukali co je v nem vse napsano. Jeste tenhle tyden to poslu
do konfery jen to musim prepsat. Lety nejak utrpel barvu. Je tam odpoved na
vetsinu nasich evergreenu (citlivost na svetlo atd..)

Jiri Vojtek