AW: Spatne skusenosti

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Úterý Červenec 13 11:53:41 CEST 2004

Dobry den,

tu spajkovacku mam tiez. Nema ale spicaty hrot na SMD. Radsej pouzivam plochy hrot 1,6 mm ako gulaty 0,8 mm. Predtym som sa pokusal zaspicatit tu 0,8-icku, ale potom na nej nedrzal cin.
Este mi vadilo to, ze nema signalizaciu zapnutia okrem toho, ze sa na displeji daco zobrazuje. Pomohol som si tym, ze som ju rozobral, na vrchu vyvrtal 3mm dierku a pripojil LEDku na 5 V.

Richard Kaliciak

P.S. Co je na skusenostiach zle? Po slovensky je to OK. :-)