DECT - sit

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červenec 13 09:19:42 CEST 2004

Ted se jsem se tak letmo dival do popisu protokolu DECT a zda se mi ze
to omezeni na 7km vychazi z velikosti ochranneho interval casoveho slotu
- je to 25us, coz odpovida asi 7.5km, kdyz se k tomu pricte nejake dalsi
drobne zpozdeni, tak to muze byt tech vasich 6.9km.
Mozna ze z podobneho duvodu nejde komunikovat i mezi tim vzdalenym a
blizkym handem (ze by se diky rozdilnym zpozdenim trosku prekryly okraje
jejich slotu) - ale to asi nebude ono.

Lukas Grepl