Spatne [z]kusenosti

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 13 08:50:45 CEST 2004

Myslim, ze to trosku prehanite. Nikdo neni dokonaly a kazdy obcas nejakou
chybu udela (i korektor v novinach), ale na druhou stranu co je moc to je
moc a ja osobne, pokud by mne nekdo takhle upozornil, bych se necertil a
nerozciloval, ale spis mu podekoval, aspon v duchu.

Neni to tu zadna lingvisticka konfera, ale jsou jiste meze co lze povazovat
za prijatelny preklep a co do za nebe volajici hrubku.

Jinak to souvisi s demenci naroda jako takoveho a proti te je treba bojovat
stale. At chcete nebo ne i psany projev patri ke vzdelanosti a pokud si to
neuvedomujete je mi vas lito. Myslim, ze nikdo tu neni takovy genius, aby mu
mohlo byt absolutne jedno co si o nem druzi mysli.

Navic tak jak to bylo podano to bylo spis pratelske popichnuti... :-(

RadekCX

P.S. Z cestiny jsem mel vzdycky trojku.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.