Pro sberatele

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 12 21:46:43 CEST 2004

J.R. wrote:
> Pri uklidu jsem nasel 5"25 disketovou mechaniku a 20M harddisk MFM opravdu
> stareho provedeni - jeste v plne vysce. Pro mladsi rocniky - to je stejna
> vyska jako dve dnesni 5"25 zarizeni nad sebou :-)
> Oboje je pochopitelne nefunkcni, ale pokud by se tyhle veci hodily nekomu do
> sbirky, budu jen rad. Je mi lito je hodit do popelnice.

Kurnik, ze ja se neodstehoval ku praze...

Ja zase mam v 1U vysce 80M MFM disk, schovavam jej pred synatorem az
bude vetsi neb by ho rozebral (ma uz komplet vercajk a docela s nim i
umi - v zari ma 4 8-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!