Pamet k PICu

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Červenec 12 18:11:37 CEST 2004

No nestihl jsem drive odpovedet, ale mam o predevsim mechanickem provedeni a
tim je take trochu urceno elektricke. To zarizeni je urceno do prostredi,
kde jsou velmi nepriznive podminky (vibrace vseho druhu, vetsinou se neni
mozne ubranit uplne vlhkosti a vniknuti oleje a nezanedbatelne je I stridani
teplot). Ta lod jezdi radove 100-120km/h  a ani zdaleka to neni vzdy po
hladine a tou spravnou stranou. Standardni zavod se jezdi na 30minut a chtel
bych jej mit plne pokryty tou pameti - cas 1h jsem si dal kvuli eventualnimu
snizeni intervalu snimani.

Tohle vsechno jsou duvody proc zadne mechanicke kontakty a rozhodne by to
nemelo byt drahe - nekdy se lod take rozlomi a ne vzdy se podari vsechno
vylovit. Stejne tak neni prilis prakticke operovat u rybnika nebo na
zavodech s notebookem - jsou tam same veci ktere mu nedelaji dobre a navic
je to dalsi kram ktery je treba sebou tahat - mam jich I tak docela dost.
Tzn. zarizeni  bude jeden plosnak s PICem a pameti plus tvarovac ze snimace
otacek a nejaky mustek pro nejake Pt cidlo (ted vysel nejaky clanek na HW -
uz pred casem jsem psal firme v clanku zminene ale nikdo neodepsal tak snad
to byla jen nahoda). Ven by mel jit jen konektor - mam vyzkouseneho Canona 9
samce ktery se zezadu zakape vterinovkou aby tesnil a neuvolnila se ta duse.

To zarizeni by melo za chodu posilat udaje ven tedy teplotu a otacky a
zaroven je zapisovat do pameti (to je dulezite pro naladeni motoru) - na
prikaz z terminalu to presypat do nej presypat (jednotliva mereni budou
oddelena v pameti nejakyma znackama) a zacne zapisovat od zacatku.

V terminalu by mela byt pamet vetsi - tam prichazi do uvahy treba ta MMC.

Ja jen aby to neujelo nekam mimo problem. :-)

RadekCX

P.S. Nevite proc mi ten debilni Outlook XP opravuje mala I na velka I. To si
mysli ze jsem anglican ci co? :-(((

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0428-1, 09.07.2004
Testovano: 12.7.2004 18:11:37