Pamet k PICu

Petr Stetina petr@lab.cz
Pondělí Červenec 12 16:35:14 CEST 2004

honza wrote:

> To už mi přijde zbytečně drahé. MMCx24CXX, MMC čtečka x pár tranzistorů,

MMC neni nic jineho, nez pamet s SPI. K jejimu cteni staci ctecka na
paralelni port s nekolika odpory. ;)

Cena samotne MMC je sice vyssi, ale jeji kapacita je zase nesrovnatelne
vetsi nez EEPROM.

Byl to jenom navrh. Sam jsem takto data loger delal, ale mozna to bylo
tim, ze se mi v supliku valelo nekolik MMC karet.

Petr