Osciloskop ze zvukovky

Milan Cizek Cizek.Milan@seznam.cz
Pondělí Červenec 12 14:34:54 CEST 2004

> Ja trouba zapomnel do minuleho mailu napsat adresu, kde se to
> da stahnout:
> http://www.bolekvrany.cz/index.php?lang=cz&what=products&subse
> ction=pclab

Ahoj,
já používám třeba tento: http://polly.phys.msu.su/~zeld/oscill.html (freeware). Spíš by mě zajímalo, jestli existuje nějaký soft jako náhrada log.analyzátoru, vlastně by i stačilo, kdyby se zobrazovaný průběh dokázal ukládat třeba do jedné dlouhé bmp. Něco podobného jsem vyděl na @bezstarosti, tusim nejaky IR prijimac. :) Jo a pak mam ještě dotaz, nemohlo by to fungovat s vyssim vzorkovanim, když mam třeba Audigy2? :)

Milan

Dřív zničíš sám sebe! SIEMENS M65 již od 4977 Kč.
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75824