Pamet k PICu

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 12 12:37:17 CEST 2004

Zdravim,

potrebuji poradit. Mam vyrobit zarizeni, ktere bude v modelu lodi merit
teplotu a otacky s tim ze si je bude syslit a na vyzadani z externiho
terminalu je na nej presype. Start ukladani bude automticky jakmile stoupnou
otacky nad nejakou mez.

Pocitam ze budu potrebovat 2bajty na otacky 99.99krpm a 1bajt na teplotu
0-850stC po 2.5stC (melo by se to tam vejit staci mi to na 10stC). Doba
zaznamu max 1h vzorkovani cca 1s tedy 3600x3B= 10.8kB. Muzu i ubrat cas, aby
to vyslo na 10kB.

Jelikoz jsem to nikdy nic takoveho nedelal potreboval bych poradit jakou
pamet pouzit (bezne dostupnou a levnou). Nejlepe se seriovym rozhranim. V
aplikaci bude pouzit PIC (jeste nevim jaky) - potrebuji jeden AD vstup pro
teplotu, jeden digitalni pro otacky a pak dva pro terminal no a neco pro tu
pamet.

Pokud byste vedeli o nejakem PICu a pameti(pocitam ze asi nejaka Flash)
pomohlo by mi to celkem dost - pac nemaje zkusenosti nerad bych si nekde
zavrel vratka.

dekuji za rady.

RadekCX
---