Male proudy, spinane mikrospinacem.

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pondělí Červenec 12 08:19:47 CEST 2004

V nasich vyrobcich pouzivame mikrospinace, ktere od vyrobce maji stanoveny
minimalni spinany proud 5mA.
Ted nas jeden zakaznik ukecava, abychom povolili spinany proud od 1mA (nevim
proc - asi nekdo napsal spatne desetinnou carku , ale nas zakaznik....).
Dodavatel mikrospinacu o tom samozrejme nechce ani slyset a ja ho chapu,
protoze jsem se na skole o tom neco malo dozvedel.
Ale napadlo mne, proc je minimalni proud stanoven ausgerechnet na 5mA a ne
treba na 5,3 nebo 4,8mA.

Nevite nekdo neco blizsiho o tom, jak se takove parametry stanovuji a
overuji, zda z nejake teorie nebo z dlouhodobeho mereni?