pro zajemce ...

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Neděle Červenec 11 22:24:35 CEST 2004

Vysvetleni je pomerne jednoduche, oficialne je ADuC848 podporovan az od
verze 7.2 a balik pro upgrade byl zrejme delan pozdeji a tak uz castecne
podporu 848 obsahuje.
Cinsti pratele maji verzi 7.20 na internetu, ale nejak se mi nedari
prokousat se rozsypanym cajem a balik sosnout. Pokud nekdo ovladate cinstinu
lepe nez ja a uspejete dejte vedet jak na to :-0.

http://www.mcu123.com/down/default.asp