OT: www.servis24.cz

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Červenec 9 19:13:28 CEST 2004

> Vite, ja jsem s servis24 spokojeny.
> Pravda je, ze je obcas pomalejsi, ale ta moje sdilena linka taky není nic
> moc. A zabezpeceni - není pravda, ze mate pevny PIN - naopak - neustale me
> otravuji abych si ho zmenil. A zabezpecení komunikace - pokud Vam nestaci
> SSL (stejne jako me) mate moznost poridit si autentizacni kalkulator. Ten
> povazuji za nejlepsi zabezpeceni o jakem jsem kdy slysel. Napadeni
> jakehokoliv certifikatu a pod si umim predstavit (staci trojan) ale nevim
> jak byste chteli ocurat kalkulator který nevygeneruje 2 x stejne cislo
> (zajimalo by me jak to dela).

To neni slozite, jednou z promennych, vstupujicich do vypoctu, je cas ziskany z RTC nebo jineho obvodu. Proto taky je platnost vygenerovaneho klice zhruba 1h (nebo jiny, definovany cas). Zbytek je uz jen matematika...
Ma to jednu drobnou vadu na krase, pokud chcete poslat dve stejne platby na jeden ucet (napr. kdyz platite pojistne za dve stejne smlouvy, ucet je stejny, lisi se jen VS, ktery do vypoctu nevstupuje), pak musite po prvni platbe aspon hodinu pockat.

A co se tyka Sporitelny - proc odchazet, kdyz vsechny banky v CR jsou v podstate stejne a moc dobre to vi?

@V
Quelle Vám nabízí ZDARMA nový katalog Podzim/zima 2004.
Objednejte na
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75671