(no subject)

Wek wek@evona.sk
Pátek Červenec 9 14:09:49 CEST 2004

> podložka pro mimča bude fungovat
> asi na snímání kožní impedance,
Urcite nie, my mame to izraelske a mali sme to pod matracom (!) a fungovalo
to.
Stalo to asi 10kSk pred 3 rokmi a boli k tomu 2ks podlozky (ked dieta rastie,
tak do vacsej postielky sa tie 2 zapajaju paralelne - kabel konci RJ11/4 a je
tam klasicke "telefonne" Y...)
Mimochodom, ten delay je tam brutalne kratky - tak mozno 10 sec, a este 5 sec
to len upozornujuco "tika" (plus mate este mozno 10-20 sec kym sa vystiera
matrac, je to naozaj sialene citlive, hral som sa s tym, dokonca upozornuju na
tento jav v navode), takze ak v noci vyberiete dieta a nemate este vypinaci
reflex, tak ak to zacne "tikat" a nechcete dieta smarit o zem, urcite
nedobehnete a zobudite susedov... Ale ide o zivot, takze to chapem...
To babo ked dycha tak naozaj vela hluku ani pohybov nenarobi, a ako vravim pod
matracom to fungovalo...

Ja by som mozno skor tipoval na kapacitny snimac a 2 platne oddialene od seba
v rohoch a mozno aj v strede niecim ako molitanom tak cca 5mm; ten feeling pri
stlacani bol skor taky, myslim, ze piezoelementy by som vobec nestlacil.

Ak vsetko dobre dopadne, mozno o 2 roky to uz nebudeme potrebovat, tak to
rozoberiem a dam tu vediet :-)))

wek