Hleda se:

MK info@mcu.cz
Pátek Červenec 9 13:40:22 CEST 2004

> No castecne jste mne nalomil. Ne sice pro tuto aplikaci, ale chtel bych se na Encory
> podivat trochu bliz. No nekupte to Kohn za tu cenu :-)))
> Jenze se nemohu od rana dostat na www.ecom.cz
> Nevim, jestli zase stavkuje chello, nebo Ecom

Tak pocatecni nalomeni se zacina uklidnovat :-(

Encory jsou sice pekne, jenze celkem k nicemu, pokud clovek zjisti,
ze dostupnost je prachbidna. Kit za uzasne zajimavou cenu momentalne
neni a nikdo nevi kdy bude. Vsechny tri typy, ktere jsem poptal
jsou sice skladem, ale pouze do vyprodani zasob a dale se jiz nebudou objednavat
Prog.adapter a ZDS2 clovek nekoupi, jedine v kitu a ten bude mozna nekdy

Tak klid Kohn, vrat se zpet k Rabbitu :-)))

S pozdravem
MK