Jak propojit obousmernou sbernici zarizeni 3V a 4.5V

Milan milger@pobox.sk
Pátek Červenec 9 10:58:14 CEST 2004

Jedine ak si MemmoryCard potiahla viacej prudu, coz je u pamatoveho media
celkom mozne.
Ale pripojit procesor, napajany dokonca z baterie bude v pohode.

Milan

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, July 09, 2004 10:11 AM
Subject: Re: Jak propojit obousmernou sbernici zarizeni 3V a 4.5V

> Nikdy som nemal problem s TTL nekompatibilitou Xilinxu. Samozrejme treba
> dodrzat napajanie 3.3V, netahat z toho viac ako 10mA a uroven H je 100%
nad
> 2.8V.

No ja take nic netvrdil o TTL :-))
V pripade pripojeni MemmoryCard bylo nutne posilit vystupy.
Rozdil mezi garantovanou vystupni urovni Xilinxe a pozadovanou vstupni
urovni MMC byl  0.15V
Coz je slusne receno o hubu. Do bastlu si to troufnu dat, do vyrobku, ktery
se provozuje
ve stovkach instalaci v sirokem spektru klimatickych podminek si to proste
nelajsnu.

S pozdravem
MK