RE: zajmavý PC oscík

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Čtvrtek Červenec 8 14:02:17 CEST 2004

Akorat jsi zapomnel Jirko sdelit, ze ses dival u GME a tudiz nelze vsemu
verit !!! Je v novinkach v 0704 a cena platila do 31.5.04.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
jiri@bezstarosti.cz
Sent: Thursday, July 08, 2004 1:49 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: zajmavý PC oscík

Ale neprehledlo se to, ale zkoumat jestli je to cele dobre navrzene a jestli
to nemuze mit nekde problem, to se mi fakt nechtelo :).

No a jestli bych to udelal jinak, no pochopitelne, asi kazdy by to udelal
jinak - co clovek, to nazor :). Asi bych znacnou cast toho nacpal do CPLD,
pripojil SRAM a pouzil rychle ADC, ale nejspise bych to asi ani nestavel,
protoze kdyz vidim na:

http://www.gme.cz/ v novinkach prirucni osciloskop vzorkujici 10M za 4k5Kc
(ktery by Vam jak se zda stacil), nevidim moc duvod delat neco, do ceho se
mi nechce a nebude o moc lacinejsi, kdyz vezmu v potaz cas nad tim straveny
:).

--
Jiri Bezstarosti