zpet: Nejakych 15ns by bodlo :).

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 8 09:53:18 CEST 2004

Jeste bych se vratil k prapuvodnimu problemu s PIC18C801.

Ve vysledku jsem to vyresil tak, ze jsem pouzil 74HC574, do vstupu mu
privedl datovou sbernici a do LE signal CLK1 vyvedeny z krystaloveho
oscilatoru taktujiciho CPU.

Ohledne funkce jsou pak data pri nabezne hrane OSC1 nekde v prubehu
aktivniho signalu /WR uz platna a zachyti se do 574. Dalsi nabeznou hranou
OSC1 tesne pred ukoncenim /WR se na vystupech 574 nic nezmeni, protoze data
jsou stale jeste platna. Takze je pak mam zachycena jeste dalsi periodu
OSC1. Takze jsem dosahl ve vysledku toho, ze jsem si platnost dat pri
zapisech prodlouzil na vystupu te 574 o jednu periodu oscilatoru a to uz mi
bohate staci k pouziti s dalsimi obvody, treba dalsi 574 jejiz LE pak ridi
uz vydekodovany /WR s cim je potreba, treba /CSIO.

Zatim mam na bastldesce naskladano 6x 74HC574 (zachytavam si i adresy pri
zapisech) a 1x 74HC32 k dekodovani /WR a /CS. Chodi to bez chyb a tak mohu
zacit experimentovat se softem, coz je momentalne u tohoto zapojeni to co
jsem potreboval. Jestli celou logiku systemu v budoucnu nahradim CPLD s
hodne nohama jeste nevim, ale to uz ted hned nehori :).

Jeste jednou vsem diky.

--
Jiri Bezstarosti