OT: www.servis24.cz

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Čtvrtek Červenec 8 00:23:10 CEST 2004

No já se teď ptám, jestli je možný ten BPIN prolomit? Stejně tak jsem
neslyšel o tom, že by někdo prolomil klasickej PIN u SIM, problém je v tom,
že pokud se zadá 3x špatně, tak se karta (GSM aplikace) zablokuje. Snad
jediná možnost je po naklonování karty zkusit tři pokusy, přepsat klon a
zkusit další tři pokusy. Nepochybně velmi zdlouhavý a naklonovat novou kartu
taky zrovna moc dobře nejde...
Samozřejmě násilnou cestou jde všechno a rychleji, určitě znáte heslo "Co
nejde silou jde ještě větší silou..." ;)
A namáhat se s trojanem? Někomu taková vidina třeba půl milionu korun za to
stát může...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death