OT: www.servis24.cz

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 7 23:31:32 CEST 2004

Vzdyt povidam abyste to zjistil kdyz se na to citite. PIN na karte take
nemate chranenej a nekde jej ani nechteji - tohle vam nevadi?

Nechme toho - nikam to nepovede. Ja mohu argumentovat take tim ze
momentalne mam na uctu asi 500Kc a pokud nekomu stoji za to si je
vybrat... To to same jako u vas s prazdnym diskem. Na uctech na kterych
mi zalezi zadnej ebanking nemam.

RadekCX