OT: www.servis24.cz

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 7 23:03:18 CEST 2004

Ja se take klidne prihlasim do banky a muzete se zkouset hlasit na mne
jak chcete - klidne Vam reknu I z jake IP to bude. Pokud se nikam
nedostane moje ID a pin tak je to OK. Pokud by selhalo SSL tak uz je to
jedno jsme v pruseru uplne vsichni. Metod overeni je spousta - treba
CSOB pouziva mobil, ale co kdyz je vybitej, naklonovana SIM, nebo Vam
jej nekdo ukradne. Moznosti je spousta a vzdy jsou jednodussi ty
nepocitacove.

RadekCX