OT: www.servis24.cz

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červenec 7 22:05:26 CEST 2004

No tak to je nejlepsi zmenit banku, usterite penize i nervy :-))) a mame tu
dalsi flame...

ted vazne:

Taky pridam zkusenost, nastesti ne vlastni (se Sporkou nastesti nemam nic
spolecneho staci mi zkusenosti lidi z rodiny a okoli). Kamarad mel podobne
problemy (pomale, obcas nemozne nacitani, nutnost opakovat operace a pry
velka arogance Sporky) a to jak doma pres modem tak pres pevne pripojeni v
praci kde to zkousel resit i s jejich sitarem (pry byl ochoten udelat vse,
zadatelu bylo vice) ale bezvysledne. U nej byl nefunkcni servis24 paradoxne
posledni kapkou po ktere se rozhodl ke zmene banky, coz udelal loni pred
vanoci.

Mimochodem, netusite nekdo proc neni zakonem zakazano bankam nabizet pristup
jen pres cislo a pevne heslo???

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
hrochmusic@centrum.cz
Sent: Wednesday, July 07, 2004 8:38 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: OT: www.servis24.cz

Dobry den,

tenhle problem sem taky resil kdyz sem si zalozil internet.pristup k uctu.
Nekolikrat sem jim psal pres to jejich okno "napiste nam" ale pokaze mi
nejaky plecho-gumovy pan odpovedel ze si mam nastavit pripojeni (uz nevim
jak ale do nejakyho prenastavovani se mi nechce, protoze to jim ma slapat
bez toho) ..pak sem na to rezignoval :o) . Ale ted mam pocit ze zmenili
nejen vzhled stranek, pridali (svete div se) par novych funkci ale i
zrychlili pristup
. Doma mam pripojeni pres modem, a tam na sporku chodim vyjimecne, takze se
staci dohodnout aby zrovna nekdo neco z rodiny nestahoval, v praci mam
pristup stale bezproblemu (DSL).. vic poradit nemuzu.

s pozdravem Hroch