Latch v Gal, was: Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Středa Červenec 7 17:44:56 CEST 2004

> Pokud je Dx = 0, tak je ta funkce vzdy nulova, neni co pridrzovat.

Ja asi budem fakt debilny, ale podla mna nie.

Ved argument pre ten extra term bolo, ze z neznalosti vnutornych pomerov
obvodu vznikne hazard pri preklapani LATCHu. Inymi slovami, ked je LATCH
niekde uprostred, moze nastat stav, ked vysledok ani jedneho z povodnych dvoch
product termov nebude urcity, vtedy by sa vystup mohol zmenit na nevhodny
stav, a ten sa dobehnuvsim LATCHom zafixuje.

Nechapem, co sa odvtedy zmenilo.

Ak je Dx=0, ten pridany product term je tiez =0, a ked sa to zoruje s dvoma
neurcitymi product termami, hadam vysledok je stale neurcity, ci nie?

Jediny argument, ktory ma napada je, ze toto riesi vnutorne riesenie obvodu
(napr. vhodny pulldown) - no ale to je predsa prave to, co nam vyrobca
neprezradil...

wek