www.servis24.cz

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Středa Červenec 7 14:13:12 CEST 2004

Tak me poslete (privat) svoje klientske cislo a heslo do "Servis 24" ja to
proverim a pak poradim.

Raven

Zn. Cestne jednani

Pripojeni na servis 24 mam taky hrozne pomale, nekdy musim opakovat
pokyn, caste chyby.
Na mojebanka od komercky pracuji dosti svizne.
Jedu ET DataNonstop

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Radek a Petra
Vickovi
Sent: Tuesday, July 06, 2004 8:48 PM
To: [HWnews]
Subject: OT: www.servis24.cz

Zdravim,

prosim zde pritomne kdo uvedenou sluzbu Ceske sporitelny pouzivaji zda
nemaji nebo nemeli uvedene problemy jako mam ja ted a jak to eventulne
vyresili.

Problem je s nacitanim stranek - je to hrozne pomale nekdy ani stranka
nedobehne a cele se to kousne, nekdy napise ze server mel technicke
potize nebo nebyl nalezen DNS apod. Nekdy to jde lip nekdy hur. Sluzba
normalne funguje overeno u kolegy i u rodicu. Nevim zda je problem
nejaky u mne nebo kvuli nejakemu omezeni u providera. Predtim pres Quick
a Eurotel Data Nonstop oboji to chodilo ok bohuzel CS delala zrovna v
okamziku kdy jsem to ja menil upravu stranek a tak nevim co muze byt
spatne.

Po zmene providera jsem ted pripojen az k dotycnemu po kabelu pres VPN a
odtud mikrovlnou 26GHz na Nextru. Sedim za firewallem IPCOP 1.4.0b4, ale
i bez neho to fixluje.

Predem dekuji za nakopnuti.

RadekCX