CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Středa Červenec 7 11:23:57 CEST 2004

Me muj domaci x86 server spotrebovava 28W (mereno digi watmetrem ..
otazkou co vlastne meril ;)  )
CPU IDT200 , 196Mb ram, 1x wifi, 2x 100mbit NIC, radiokarta, hd 40
GB,fdd,grafika AGP matrox g200,CDROM...  kdyz je server zatizen naplno,
tak cca 35-36 W. OS Linux RH9.0.
Je ale pravdou, ze za honbou za nizkou spotrebou a jeste prijatelnym
vykonem pro maly www hosting , jsem vyzkousel vselijake jine konfgurace..
nejvic zalezi na procesoru a zakladni desce. vetsinou jsem se s
konkurencnimi resenimi od Intelu,Amd,Cyrixu dostaval k 50W ...  Dalsi ma
vykonostni meta bude dobyta prostrednictvim platformy Via Epia ..jen bych
potreboval rozsirujici PCI stromecek na 3 karty :( vi nekdo o nejakem do
via epia??

M.V

"Tomas Kozeluh" <mr.death@securemail.cz>
Odeslal: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
07.07.2004 11:14
Odpovězte prosím uživateli
"[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>

Komu
"'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Kopie

Předmět
RE: CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Měl jsem v rukách ADSL router od Cisca a rozhodně pochybuju, že bude žrat
tolik, co to PC a to nemluvím o hluku, kterej to Cisco prostě nedělalo...
Jinak 29W rozhodně to PC žrat nebude, tipuju, že to bude minimálně
dvojnásobek, spíš ještě víc -
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/827/827hwins/

specif.pdf

--