CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 7 11:21:54 CEST 2004

Hmm hezke , ale jak jsem psal (nebo jsem spis v uvahach nakonec dospel) tak
si nejsem jisty,ze v pripade spotreby disku 8W coz je  0.192kWh za den coz
je asi 0.75Kc za den (a to si myslim ze tech 8W bude take spickovy vykon),
bude problem asi nejvetsi v tom kolik zere PCckovy zdroj pod malym
zatizenim - vyznamna spotreba uz je v tomto pripade i bezici vetrak v PC
zdroji.

Me se ten IPCOP libi v tom, ze tak nejak je to vsechno pekne zabalene v tom
webovem rozhrani a nastavi to i totalni tux blbec (treba ja). Opravdu jsem
nemel jediny zadrhel a hlavn uz mi to bezi (tyden jsem si s tim hral -
nevedel jsem jak ho nastavit aby se pripojoval na VPN providera - stara
verze to neumela jen tak sama rovnou).

RadekCX
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
Martin.Vorel@Alcan.com
  Sent: Wednesday, July 07, 2004 11:00 AM
  To: [HWnews]
  Subject: RE: CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

  zkuste se mrknout na live-cd serverovou distribuci linuxu vhodnou pro vas
ucel: http://devil-linux.org
  bootuje se z cdcka a konfigurace se uklada na disketku kterou je
samozrejme mozne zamknout proti zapisu :) ..a hd nepotrebujete (dalsi uspora
el.) samozrejme si ho tam ale muzete nechat na sambu nebo ftp.
  jinak devi-linux umi tohle:

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.