RE: nf-vf vyhledavač vedeni - vysilac - prijimac

Horký Aleš HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ
Středa Červenec 7 10:21:14 CEST 2004

Mam to vyrobene.
Opravdu toho tam moc není. Ve vysilaci je jen Cmos 4069
v prijmaci na vstupu BF245 a jako zesilovac LM386.

V pripade zajmu vystavim schema

-----Original Message-----
From: Jiri Drozd [mailto:jirkonf@seznam.cz]
Sent: Saturday, July 03, 2004 12:49 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: nf-vf vyhledavač vedeni - vysilac - prijimac

neco takoveho sem videl u znameho v praci (delal ve firme zabyvajici se
sitema). Fungovalo to presne jak popisujete - k vysilaci se pripojil kabel
(treba jeden z 50ti), na druhe strane stacilo prijmac ke kabelu priblizit a
byl z reproduktoru slyset ton... Delal to tak, ze rozdelil kabely na pulku
(od odka), zjistil ve ktere pulce je hledany kabel, tu zase rozdelil... az
nasel
:o) Byl to profi vyrobek, ale od koho nevim, mohl bych se ho zeptat, ale
jestli si to bude pamatovat - uz tam nedela.

Jiri Drozd