Latch v Gal, was: Nejakych 15ns by bodlo :).

Danhard danhard@volny.cz
Středa Červenec 7 10:42:34 CEST 2004


Pokud je Dx = 0, tak je ta funkce vzdy nulova, neni co pridrzovat.

Chodit to muze, ale nemusi, a o tom to je.

Danhard


> > Pokud je nejaky presah dat Dx, tak je "pridrz"
> > bezproblemove zarucena pomoci Qx*Dx.
> >> A preco nie napr. aj +/Qx*/Dx?
> > -- toto je logicky nesmysl.
>
> Ano, nedomylsel som to. Ale chcel som tym povedat, ze ak Qx*Dx ma zabezpecit
> "pridrz" Qx v jednicke v case hrany LATCH, co zabezpeci to iste pre nulu?
>
> wek
>
> PS. Neznalost je oslobodzujuca. Mame taketo nieco bez toho "protihazardu" v
> niekolkych 100 kusoch vyrobkov uz niekolko rokov, rozni vyrobcovia galiek,
> rozne rocniky, rozne rychlosti, zavahanie by takmer urcite viedlo k havarii,
a
> jedna sa o hadam historicky najspolehlivejsi kus hardveru ktory sme kedy
> mali...
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> HW-list@mailman.nethouse.cz
> http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
>




Další informace o konferenci Hw-list