29F040-150JC versus 29F040-90JC

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Středa Červenec 7 07:38:52 CEST 2004

v aplikaci do ktere to potrebuji je predepsan AM29F040-150JC nebo
AM29F040B prip. MBM29F040A-12PD. Na webu AMD o AM29F040-150JC ani
sluvko zato je tam sheet k AM29F040B - a pokud se dobre divam tak tam
rozdil v programovani nebude.
V zarizeni ktere to ma programovat jsou podle schematu pouzity obvody
74574 74244 74688 74138 7400 - ty osadim jako HC.

diky
xxx