Re: WIFI anténa

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Červenec 6 19:17:43 CEST 2004

> A co tak yagi?
> Niekde tu bol link na navod pre tutu antenu.
> Nemá to niekto v archive? Ten starý link nefunguje :-(

Lze doporucit jen velmi presnym konstrukterum -- kamarad z
radiotechniky vyzkousel nekolik typu anten a u yaginy docela pohorel
(a jak ho znam ze stredni skoly, tam obrabel kov presne jak
Myspulinuv l.a.s.e.r.).

Pro nejsnadnejsi a nejrychlejsi vysledek bez naroku na svetoborny
zisk se hodi biquad (ten jdu ted bastlit ja), jinak nejlip
(hranatou?) plechovku s trychtyrem -- ale pozor, o ni jde moc o
umisteni buzeni, navic pry zvetsiny koluji na internetu lzive zkazky
dle ruznych babek korenarek o delce budiciho dratku. Radsi precist VS
ucebnice o antenach, nez pak mit zisk stejny nebo horsi, nez u te
nenarocne biquadky.

Zdravi MP