Re: OT: Bovden s teflonovým vnitřkem (robot)

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červenec 6 17:38:04 CEST 2004

No, predevsim bych rozlisoval mezi tahovym bowdenem a zkrutnym.
Zkuste pouzit ohebny nastavec pro mikrovrtacku. Ta moje stala 14 Euro i s tim
1m nastavcem. Dremell to sice neni, ale funguje to stejne.

Danhard