EEPROM 93LC56

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Úterý Červenec 6 16:00:39 CEST 2004

Dobry den,
Uz nejakou dobu se marne morim s pameti 93LC56. Pripojil jsem ji k PC na LPT
port a napsal kod ve VB pro cteni pameti ale zaboha nemohu nic kloudneho
precist. Ten samy vysledek dostavam i když ctu pamet s PICem, taky me to
nefunguje. Když dam pamet do katalogove zapojeneho FTDI FT232BM tak z pameti
nactu data, takze pamet zrejme funguje. Skousel jsem to cist i rucne, ze
jsem si dal pamet do nepajiveho kontaktniho pole a pomoci dratku jsem
urcoval jednotlive stavi. Nastavil jsem CS na H. Udelal jeden hodivovi
impusl (ty jsem ovladal z pc, aby skutecne byl jen jeden), dále jsem DI
nastavil na H a provedl 2x CLK, pak DI na L a 1xCLK. To by mela bejt
seknevce pro cteni. Uz me zbejva jen zadat adresu odkud cist. Tak jsem
ponechal DI na L a provedl 8 i 9 CLK (to zalezi na nastaveni ORG a nic z
obvodu neleze. Na vystup DO jsem si pripojl LEDku přes odpor a jak jsem
menil urovne na DI tak to ovlivnovalo i vystup DO ale DI a DO nemam spojene!
Nemate někdo tuseni co delalm spatne? Skousel jsem i ruzne obdoby tohoto
protokolu,jako ze jsem nazacatku nastavil CS a DI zaroven a potom CLK ale
porat je to stejne.
Mělo by to vysilat nejprve same nuli (4x8 nul) a potom 2-ku ale me to vysila
same jednicky.
Zajimave je také ze v zapojeni s FTDI FT232BM (tam jsem zistil co v te
pameti je) není zapojen PIN ORG, jak pamet pozna jak velke slovo ma
ulozit/precist? Skousel jsem na nepajivem kontaktnim poli také nezapojit
vstup ORG a vysledek je porat stejny.

Budu velice zad za kazkou radu.

Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz