Re: totální destrukce dat na HDD

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Červenec 5 14:55:18 CEST 2004

Asi jste me spatne pochopil, chtel jsem rict, ze posuzovani podle Easy Rec Pro
toho moc nerekne, jelikoz po takovem zasahu toho moc nezachrani, pritom tam
citliva data zustanou.
Danhard
Pokud někdo zaručuje nečitelnost dat, tak je nesmysl spolíhat na
fragmentovanost disku. Kromě toho za pomocí diskeditu třeba právě v LAMA
Experts klidně tohle udělají. Samozřejmě si za to nechají dobře zaplatit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death