pi voda

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 5 06:25:47 CEST 2004

jrdc wrote:
> Účinky Pi vody patří do říše pohádek, četl jsem a znám, je to založeno
> částečně na homeopatii a podobných nesmyslech. Před cca 20 lety byla v
> módě tzv. živá a mrtvá voda, dnes u po ní nikdo ani neštěkne. K pi vodě,
> stačí citovat větu: "Taktéž stabilizuje dané prostředí (látku,.hmotu) a
> umožňuje zvýšit energetický přenos  kosmické a zemské energie nejen přes
> lidský organismus." Roman

Ta stránka je plná perel v hovnech. Leč to co se tam snaží udělat
drahými metodami, je známo již mnoho let a používá se zcela běžně -
znáte to i vy pod názvem magnetická úprava vody (napadá mě příměr Dolby
surround a pseudokvadro, taky je to stejný podvod).

Při magnetické úpravě vody se rozbije právě onen polymer molekul vody
(na stránkách nazývaný nevím proč cluster). A takto "rozbitá" voda pak
mnohem lépe prostupuje buněcnými stěnami a její blahodárný účinek na
jakýkoli živý organismus je znám už hodně dlouho.

Stejně tak se dá rozbít polymeer vody např. déletrvajícím zvukem o
vysokém tlaku (normální siréna, desítky minut) třeba ve vaně.

Takže to co onit am prezentují je sice částečně pravda (depolymerizovaná
voda má opravdu blahodárné účinky, zkuste s ní zalévat kvítka), ale to
jakými vědeckými metodami s k výsledku dopátrají, a jak je nakonec
prezentují, opravdu zavání homeopatickými nesmysly typu EAV.

Podle mě jen potřebovali vytřískat peníze z dávno námých věcí nov+
podanou známou věcí (stejně jako to udělal Thomas Dolby se Surroundem a
tím ztratil hodně ze svého kreditu vybudovaným kompandéry - změnil se v
ubohou továrnu na peníze).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!