Eagle4.11r2 otazocka

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Neděle Červenec 4 19:31:27 CEST 2004

Dobry vecer,

prosim o prepacenie za uplne primitivnu otazku, ale presiel som na Eagla a stojim pred problemom exportu vytvorenej DPS a naslednej tlace v mierke 1:1. Teda ako mozem vytvorit obrazok (pcx,...), ktory zachovava proporcie , aby som ho neskor mohol pouzit ako predlohu pre tlac?? Resp, ako inak exportovat data a tlacit ich, samozrejme nejedna sa mi o Gerber ani nic podobne,aj o mozosti exportu do PS v CAMprocesore viem, ale ide mi hlavne o obrazok, ktory zachovava proporcie a rozmery (pixel na pixel ;-}). Inak mam freeware stiahnuty zo stranok vyrobcu.

Dakujem vsetkym za pomoc a este raz ospravedlnujem moju primitivnu otazku.

S prianim pekneho dna  Ondrej Pribula

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32