RS 232 pod Windows XP

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Neděle Červenec 4 11:32:56 CEST 2004

Zdravím konferenci . Potřeboval bych nutně  poradit s následujícím
problémem:

Nainstaloval a spustil jsem pod W XP zálohovací program pro PSION 3,
abych přenesl nějaká data. Všechno se podařilo, ale od té doby nemohu
použít COM1.  Všechny ostatní programy hlasí, že COM1 nemohou otevřít.
 Správce zařízení  říká,  že COM1 je v pořádku, zkusil jsem ho i
odinstalovat
a znovu nainstalovat, ale nic. Odinstaloval jsem i program pro PSION, ale
nepomohlo to.  Zdá se, že program pro PSION si COM1 nějak "natvrdo "
přidělil, a W XP ho teď neumí přidělit jinému programu. Nevíte někdo, jak
tu blokaci zrušit, abych nemusel přeinstalovat Windows  XP  ?  Asi to bude
někde poznamenáno v registrech, ale nemůžu nic jasného najít a na slepo se
mi rozhodně experimentovat nechce.

Předem díky za každou radu.

Zdraví            J. Sloupenský