OT: Jaky mobil pro GPRS?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 2 23:24:19 CEST 2004

> dobry nazor, zatuhava PC? Tak aby nebyl problem v PC.

Nevim zda o tom vite vic ne vim ja, ale ten pocitac po odinstalovani tech
driveru co potrebuje ten filipes chodi zase normalne.

> Tak treba S55 - neudrzi GPRS spojeni a pada drive (po 2 minutach)
> nebo pozdeji (po zahrati). Vubec Siemensy jsou problematicke. Je
> to kus od kusu jine.

Ja jsem pouzival 6 mesicu ME45 naprosto bez zavahani. Kolega taktez. Zkousel
jsem i zeny MT50 take bez problemu. Nevim ve svem okoli o nikom kdo by mel
podobny problem.

> A telefon bez USB kabelu lze nejak nabijet? Vyjma nokii maji
> oddeleny napajeci konektor?

To si delate legraci?

> MT50 (uz se nedela) asi 4+1 staci, pokud nechcete odesilat vetsi
> soubory, maily apod.

Ona je to traga s dvemi timesloty - zaplatbuh ze uz jsem poridil pevnou
lajnu.

RadekCX

P.S. Vite ze po 6 mesicich se u Eurotelu stavate "uplne nejvic nejlesi
zakaznik" (Forest Gump)? Jak jsem rozvazal smlouvu tak okamzite mi nabizeji
specialni podminky a slibujou hory doly.
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.