vzorky a clo+DPH

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pátek Červenec 2 20:40:51 CEST 2004

Bohuzel neni v tomto pripade urcujici KDO zasilku prijima, nybrz KDO JI
ODESILA a zda ji doprovodi fakturou. Jelikoz TI nelze povazovat za soukromou
osobu, limit 45 Euro na zasilku tohoto typu nebudou po pravu celnici (a
potazmo UPS) akceptovat. Nezbyde nez zaplatit clo a DPH. S druhym si lze
poradit, pokud se pan Caha dohodne s nejakym platcem DPH, ze to vezme na
sebe. UPS je v zasade jedno, kdo to zaplati, ale musi to zaplatit.

Koho to zajima podrobneji: http://www.cs.mfcr.cz/info/mimoeu.doc
ale v zasade tam zadne novinky nejsou, pouze se dlooouho platny limit 1500
Kc snizil na 22 Euro. Ale UPS mi toto snizeni oznamovala jiz v unoru, dostal
jsem letak s upozornenim a to hned nekolikrat. Kdyz chci vyuzivat sluzeb
UPS, tak si sakra musim take o jejich sluzbach neco precist ...

Hezky vecer, Simon Cihelnik