RE: Nabíjecí stanice AkkuMaster C4 s mikroprocesorem ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 2 17:18:32 CEST 2004

Asi bych mel take zajem. Muzete mi prosim napsat do kolika clanku by mohla
fungovat? Sice pisete 4 nebo 5 clanek, ale pak i 2 clanek tak nevim.
Eventuelne zda by byla moznost to upravit na 8 clanek. A take jaky to umi
zhruba nabijeci proud.

RadekCX
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of J. Polivka
  Sent: Friday, July 02, 2004 12:50 PM
  To: [HWnews]
  Subject: Re: Nabíjecí stanice AkkuMaster C4 s mikroprocesorem ?

  Zdravim,
  momentalne ani C3, ani C4 nemam, ale casem neco bude.
  C4 byly dost "poruchove", ono se to da velmi dobre rozhodit obsluhou
:-))). Kolega to ma ale zmaknute. Pripadne take doporucuji hned po rozbaleni
zazalohovat EPROM i ser. EEPROM.   Jsou tam kalibracni hodnoty atd...

  Mam tady od Conrada nabijecky rizene procesorem, ktere se delaly ve dvojim
provedeni.
  Jedno pro aku pro videokamery a jedno pro aku do mobilnich telefonu (NiCD
a NiMH). Uvnitr je to uplne stejne.
  Kdyz jsem ji prozkoumal, tak jsem zjistil, ze procesor ma vyvedeny ser.
vystup a posila data.
  Tak jsem si s tim sednul k osciloskopu, podival se co z toho leze,  a pote
pres rozhrani pripojil k PC.
  Nabijecka posila cca 20 bajtu o velikosti napeti, a ruznych stavech co
prave dela, Tech 20 bajtu mam popsanych a udelany zatim jen jednoduchy
programek pro prijem dat. Vzhledem k tomu, ze byly z doprodeje a na 40 ks se
mi nevyplati k tomu neco delat ( delal jsem na tom spise ze zvedavosti), tak
nabizim tyto nabijecky po 400 vcetne mnou jiz vykoumaneho. Nabijecka ma
jednoradkovy displej a umi 3 rezimy.
  CHARGE nabit
  CYKLE    nabit - vybit - nabit
  ALIVE     jako CYKLE, ale az 6x pokud se zvysuje kapacita akumulatoru.

  Na displeji muzete odecitat kolik bylo jiz vybito (DCAP) i nabito (CCAP),
prepina se tlacitkem.
  Pri vypadku napeti nabijecka pokracuje v programu. Po nabiti, pri poklesu
umi Udrzovat aku v nabitem stavu (TRICKLE).
  Je urcena pro packy 4.8 a 6.0 V, ale bez problemu si poradila i s 2
clanky.
  Ukonceni nabijeni je samozrejme automaticke, jinak do 2000mAh.
  K nabijecce je velmi solidni trafo. Nabijecka ma vlastni chladici
vetracek.
  foto http://i22.ebayimg.com/03/i/01/ab/8d/ed_2.JPG
  Kdyztak dam neco k tomu na web, ale asi az za par dni.
  Jindra Polivka
  jpolivka@mbox.vol.cz

    Jak jsem tak prochazel katalogy a hledal levnou nabijecku narazil jsem u
Conrada na sujekt a zarazila me cena 13.660 Kc.
    Podle popisu to je hezky kousek nabijeci techniky, ale ta cena je take
kouzelna.

    Nicmene bych rad neco podobneho take vlasnil a tak se ptam,  pane
Polivka nemate na cbazaru jemne poskozeny AkkuMaster C4 za lidovy peniz ?
    Respektive nevite nekdo o necem podobnem za ponekud, o hodne, nizsi
cenu.

    Take me napadlo, ze podobna vec je hlavne o sw a nabijecich akgoritmech
a soucastkove nejde o nic draheho a tak neni nejaky slusny free projekt
baterioveho vseumela ?

    Dekuji .