co mam robit... rusenie TV

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Červenec 2 13:03:38 CEST 2004

Tipoval bych, že to dělá předzesilovač u antény. Pokud ne, může vyzařovat i
televizor ačkoliv to jsem ještě neviděl. Pokud je ve vzduchu skutečně rušící
kmitočet tak jak píšete a oni nejsou ochotní zdroj rušení vypnout obraťte se
na inspektorát radiokomunikací - ten s nimi rychle zatočí. Tedy pokud je ve
vzduchu skutečně signál na kmitočtu té televize.

	Martin.

-----Original Message-----
From: corbas@post.cz [mailto:corbas@post.cz]
Subject: co mam robit... rusenie TV

Opisem vam problem, kde potrebujem poradit. Byvam na dedine. cca 150m dalej
je jeden dom. Ma dve TV anteny. Jedna je smerovana priamo na nas dom, druha
ide presne opacnym smerom. Rovnako su smerovane aj anteny na nasom dome.
Teda,jedna antena od nich, a druha ,nasa idu priamo do seba. Zacalo to
spustenim TV JOJ na 27 kanale. JOJka proste nesla, len vrcala, sycala,
viacmenej sa nic nezobrazilo. Po dlhom patrani som nasiel problem. A ten je
v spominanom dome cca 150m on nas. Proste z ich anteny ide ziarenie na
frekvencii / sirokej asi 1Mhz/ a ziari to asi 800m daleko.Ukazal som im
problem-uverili. Vymenili sme komplet antenu, kabel, ale stale to rusi.
Susedia okolo nemame JOJ vobec, a zvysok dediny ma JOJ skomolenu. Rozobrat
TV proste nehrozi, to nedovolia, a pozerat TV prestat nemienia.A na novu TV
sa im asi nezlozime. Ide o  starsiu TV- este z tuzexu. Uz vazne neviem ako
to vyriesit. Laborovat mi dovolia zo vsetkym, ale otvorit TV to
neexistuje.Takze, ak si ony zapnu TV, nasa JOJ nejde .... Neviete mi poradit
este nejake ine riesenie, uz som dost zufali, a veru nahlasit ich
nechcem-dobre susedske vztahy. Vdaka. Stano