Digitalni vysilani

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Pátek Červenec 2 12:14:56 CEST 2004

Re: Digitalni vysilani
Jen by mne zajimalo zda na tom scartu je jen stantartni videosignal nebo je
tam vyce moznosti. Konkretne mne zajima signal(y) RGB.

Milan

----- Original Message -----
From: J. Polivka
To: [HWnews]
Sent: Friday, July 02, 2004 12:04 PM
Subject: Re: Digitalni vysilani

Zdravim a dik za reklamu,
delal jsem testy nekolika DVB-T zarizeni a nejvice jsem byl spokojeny s
Haupauge DEC2000.
Nepisu to zde proto, ze je prodavame. V podstate se tim nyni ani nezabyvame,
protoze mame jinou praci.
Ale pokud si nekdo chce udelat radost, tak mu mohu Haupauge DEC2000 prodat s
plnou 2 roky zarukou za 5000. Je to cca o 600 mene, nez velkoobchodni cena.
Pristroj byl v provozu cca 10 hodin.
V PC Magazinu byl tento pristroj mezi asi dvacitkou jinych v testu. Tusim
tam bylo chybne otisteno, ze DEC2000 neumi na TV teletext. Me ten teletext
na TV s DEC2000 jde. Na PC take.
I tak byl tusim vitezem testu.
Jinak toto zarizeni nahrava do PC pres USB 1.1 v neuveritelne dobre kvalite.
Uz jsem tu o tom pred casem psal a kdo nevidel, tak asi nebude verit. Na
pripojeni k TV je scart konektor.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz