Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Pátek Červenec 2 11:28:21 CEST 2004

> Co se tyce zbytku, desne nerad bych to stavel tak, abych v tom musel mit
> soucastku presne urciteho vyrobce, pokud se lisi jen v radu jednotek ns.
O ano, ano.

> Neni to taky moc mA za tak malo ns ? :). No mam v supleti Qcka, tak to by se
> mi mohlo trochu ulevit :).
Ak dovolite, este raz by som sa za tu GALku prihovoril.
Velmi jednoducho si z nej urobite ten transparent latch (573) s opacnym
riadiacim vstupom:
Qx=Dx*/LATCH+Qx*LATCH
Pochopitelne si LATCH rovno do GALky naimplementujete uz ako prislusna
kombinacia WRx a chipselectov a co vsetko este potrebujete.
V podstate staci akakolvek rychlost (ak Vam nevadi, ze tie data vylezu o 25ns
neskor, co Vam asi vadit nebude, ak to bude transparent latch; takze aj tak
budete mat data tak skoro ako je to len mozne), takze aj 25Q bude vyhovovat.
No, ano, bude to nejakych 50mA...
Ale co myslite, kolko by Vam zobrala HC573 pri 16MHz?
 (pre Philips mi to vyslo nejakych 17mA, pre TI a Fairchild okolo 35mA)

wek