Programovani PIC 16F88

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Pátek Červenec 2 11:07:46 CEST 2004

RE: Programovani PIC 16F88Zkousim postupne vse co zde vsichni napsali.
Uvidime zda se mi to povede nebo mne prejde trpelivost. Jinak dekuji vsem.
Milan

----- Original Message -----
From: Dolezal Dusan
To: [HWnews]
Sent: Friday, July 02, 2004 10:39 AM
Subject: RE: Programovani PIC 16F88

Tak je to skutecne tak, byl to Win Pic programmer. Ja jsem ho pouzil s
programatorem http://www.bezstarosti.cz/elec/miniprog/miniprog.htm, takze
jsem nastavil jako "Interface Type" "Tait, 7407(driver) +  4066(switch)" a
chodilo to, pokud si spravne vzpominam, bez problemu. Pokud mate jiny
programator, mozna bude potreba pouzit jine rozhrani, kazdopadne vyhodou
toho softiku je to, ze je zde mozne hardware "otestovat" (tj. zjistit jestli
se na odpovidajich pinech objevuji odpovidajici signaly).

Dusan Dolezal