Programovani PIC 16F88

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pátek Červenec 2 10:39:23 CEST 2004

Tak je to skutecne tak, byl to Win Pic programmer. Ja jsem ho pouzil s programatorem http://www.bezstarosti.cz/elec/miniprog/miniprog.htm, takze jsem nastavil jako "Interface Type" "Tait, 7407(driver) +  4066(switch)" a chodilo to, pokud si spravne vzpominam, bez problemu. Pokud mate jiny programator, mozna bude potreba pouzit jine rozhrani, kazdopadne vyhodou toho softiku je to, ze je zde mozne hardware "otestovat" (tj. zjistit jestli se na odpovidajich pinech objevuji odpovidajici signaly).

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Dolezal Dusan
Sent: Thursday, July 01, 2004 11:41 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Programovani PIC 16F88

Ach ta hlava, tak jsem na to doma samozrejme zapomel. Takze jsem to ted zkousel hledat, a myslim, ze to byl Win Pic programmer (tak na 99%), viz http://www.cmail.cz/doveda/pgm_pic/index.htm, nebo primo http://www.qsl.net/dl4yhf/winpicpr.html. Kazdopadne 16F88 umi, a s nejvetsi pravdepodobnosti je to freeware (aspon jsem na tech strankach o licenci, placeni, atd. nic nenasel).

Dusan Dolezal