Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 1 19:52:29 CEST 2004

> Budu nadsen, kdyz to pujde s tim co koupim
> okamzite v kazde dobre drogerii
Jaaaj, a tie ospevovane xilinxy v drogerii neboli?
:-)
Ale 74Fxxx drzi napr. aj GM...

>Kdyz vona ta svinucha 573 ma LE aktivni ve vysoke urovni
Pardon, neuvedomil som si...

>BTW, neexistuje latch s tim LE vopacne ?
GAL20V8 :-)
Mimochodom, ak by sa pouzila ako 574, ma Thold=0ns!
(to pole ma nejaku kapacitu...)

wek

PS.
Chcete poriadnu exotiku?
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/sn74ls31.html guaranteed delay, no
proste nadhera! Z jedneho puzdra by ste mohli vyuzit 2 neinvertujuce hradla a
aj tie 2 invertujuce spolu s nejakou 04kou... Ale ci ich maju v drogerii, no
neviem...

PS2. a co tak mux so spatnou vazbou? napr. 2x 74HC157... Ale to je len strela
od pasu, toto mozno nefunguje.

PS3. A toto sa Vam urcite uz bude pacit: 74HC273 ma Thold od texasu 0ns, od
Philipsu typ. -2ns! min. 3ns, onsemi 3ns, fairchild typ. -4ns! min. 0ns....
pozor hitachi (renesas) 5ns...
Mimochodom, aj 74HC574 od fairchild ma Thold (pri 4.5V-6V) = 0ns
A ako hradlo 74F32 vyoperovane z mobo, akurat su dost pomale, az 6ns Tpd...
Moze byt?

PS4: 74HC670 nieco ako dualport RAM 4x4bit, ma zaporny write a hold time
typ.-5ns min.0ns... Ale asi tiez nie drogeriovy typ...